Ajánlom őket

http://dosszie.blog.hu/

Néma Papagáj

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • sünibaba: Jihii, poszt! :-) A tánc nekem is sok önismeretet adott. Pl. régen azt gondoltam magamról, hogy én... (2014.04.27. 06:55) Come dance with me
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon hasonlóan látjuk ezt (is :-)). (2014.01.30. 20:36) Női elnyomás?
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Az egyik legfontosabb dolog, megtanulni a megfelelő pillanatban a megfelelő erőv... (2013.11.09. 05:49) Még hangosabban
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon szurkolok nektek, hogy összejöjjön a baba :-) (2013.10.27. 13:59) Menstruálok, tehát nő vagyok
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Furcsa volt olvasni az írásodat. Tervek a pszichológiával, aztán a tanárképző, v... (2013.09.28. 07:29) A pszichológia értelmetlen?

...mert a szavak nem jók?

2013.06.21. 19:30 Szótlan Papagáj

Lassan járj...

Címkék: emberek Budapest

Slow-mozgalom volt Budapesten a héten (https://www.facebook.com/events/522823371087016/526493494053337/?notif_t=plan_mall_activity). Baromi jó kezdeményezés (de persze egyik programra sem tudtam elmenni, mert sosem érek rá semmire :-)). A lényeg: lassulj le egy kicsit a rohanásban, szánj minőségi időt magadra. Reggelizz meg rendesen, tápláld a szellemed könyvekkel, jógázz, nyugodj le egy kicsit. És tényleg.

Napi 8 órát gürcölünk, futunk a busz után, hétvégén bevásárlás, buli, rokonlátogatás. A melóban szorítanak a határidők: pushol a főnök, mert őt is pusholják, te tovább pusholod a munkatársaid/partnereket/klienseket...(ezt hívom én "baszogatási-láncnak"). Aztán ott vannak a csekkek, hitelek. Mire véget ér az ehavi befizetési kör, keződik a másik. Még sorolhatnám.

Csak ülni, bámulni ki a fejedből, gondolkozni, megvitatni az élet nagy dolgait, nagyokat enni közösen, mozogni, kitisztítani az elmédet. Lelassulni, sokáig élni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemapapagaj.blog.hu/api/trackback/id/tr375372622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2013.07.03. 21:06:59

Pont ezen gondolkoztam én is a nyaralás alatt! Hogy ami ott ment: ébredés után összebújás és ágyban kávé, lassú, ráérős reggeli a teraszon, aztán csak heverészni a napon, és gondolkodni, vagy akár még azt sem, csak létezni, együtt lenni... azt miért nem tudom itthon? Telezsúfolom az életem, aztán nyígok, hogy nincs időm semmire, rohanok, pörgök és hajszolok, magam sem tudom, mit. Szeretnék jobban jelen lenni a saját életemben. Ráérni élni.
Ez nagyon jó volt! Köszönöm!(:
süti beállítások módosítása