Ajánlom őket

http://dosszie.blog.hu/

Néma Papagáj

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • sünibaba: Jihii, poszt! :-) A tánc nekem is sok önismeretet adott. Pl. régen azt gondoltam magamról, hogy én... (2014.04.27. 06:55) Come dance with me
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon hasonlóan látjuk ezt (is :-)). (2014.01.30. 20:36) Női elnyomás?
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Az egyik legfontosabb dolog, megtanulni a megfelelő pillanatban a megfelelő erőv... (2013.11.09. 05:49) Még hangosabban
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon szurkolok nektek, hogy összejöjjön a baba :-) (2013.10.27. 13:59) Menstruálok, tehát nő vagyok
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Furcsa volt olvasni az írásodat. Tervek a pszichológiával, aztán a tanárképző, v... (2013.09.28. 07:29) A pszichológia értelmetlen?

...mert a szavak nem jók?

2013.07.11. 20:15 Szótlan Papagáj

Nagy nemzeti álszentség

Címkék: média vélemény emberek környezet

Nem vagyok dohányos - ezt előre kell bocsátanom. És én örültem a legjobban annak, hogy a vendéglátóhelyekről kitiltották a cigit. DE! Ez a Nemzeti Dohánybolt mizéria, kezdi kicsapni a biztosítékot.

Nem a nagy politikai mutyi miatt. Azt lesz.rom. Mindegyik kormány ezt csinálja. Különösebben nem is lep meg. Hanem ez a körítés mellé... Ma is néztem a villamosról, ahogy elhaladtuk az egyik ilyen intézmény mellett: lesötétített üveg, 18-as karika. Mi ez? Szexshop? Annyira feltűnő az egész, hogy az a kamasz, akinek még nem jutott eszébe cigizni, most biztos rákattan, mert annyira szemet szúr. Régebben míg bármelyik boltban megvehetted a cigit, nem tűnt fel ennyire, hogy létezik (na nem mintha bármelyik kamaszt félteni kéne :-)).

A másik meg: a héten hallom a tv-ben, hogy az egyik ilyen Nemzeti Dohány-röhej egységből kiküldték a vásárló 18 éven aluli gyerekét - állítólag félreértelmezték a jogszabályt. Ez még hagyján, végülis jót akart az eladó. Na de, ennek kapcsán merült fel, hogy egyébként meg van olyan iskola, amelynek tőszomszédságában két ilyen bolt is van. Azt se lenne szabad... Szabad?! Mert a kiskorút visszaveti a fejlődésben és visszafordíthatatlan károkat okoz a lelkivilágában? Akkor szerintem azt a szülőt is büntessük meg, vessük tömlöcbe, aki dohányzik! Ne vicceljünk már!

Itt jegyezném meg, hogy nekem van olyan barátnőm, aki azért nem gyújtott rá soha cigire (tán csak egyszer kipróbálta), mert az apukája dohányzik, és a lány baromira nem bírja a szagát. Úgyhogy nem törvényszerű, hogyha a gyerek dohányzó szülőt lát, akkor ő is bagós lesz. Persze tudom, nem az állampolgárok egészségének védelmére találták ki a dohányboltokat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemapapagaj.blog.hu/api/trackback/id/tr885400956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása