Ajánlom őket

http://dosszie.blog.hu/

Néma Papagáj

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • sünibaba: Jihii, poszt! :-) A tánc nekem is sok önismeretet adott. Pl. régen azt gondoltam magamról, hogy én... (2014.04.27. 06:55) Come dance with me
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon hasonlóan látjuk ezt (is :-)). (2014.01.30. 20:36) Női elnyomás?
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Az egyik legfontosabb dolog, megtanulni a megfelelő pillanatban a megfelelő erőv... (2013.11.09. 05:49) Még hangosabban
  • Szótlan Papagáj: @sünibaba: Nagyon szurkolok nektek, hogy összejöjjön a baba :-) (2013.10.27. 13:59) Menstruálok, tehát nő vagyok
  • jorick1977: @Szótlan Papagáj: Furcsa volt olvasni az írásodat. Tervek a pszichológiával, aztán a tanárképző, v... (2013.09.28. 07:29) A pszichológia értelmetlen?

...mert a szavak nem jók?

2013.06.10. 20:06 Szótlan Papagáj

Környezetünk és a mérgek

Címkék: környezet tudatos vásárló

Tegnap belemélyedtem Antal Vali világába (aki nem ismeri, guglizzon :-)). Hát szép, mondhatom! Miután végigböngésztem a legkárosabb anyagokról szóló írását, majdnem azon voltam, hogy akkor most minden kozmetikumot, tisztítószert kidobok az ablakon... De akkor meg ugyan mivel mosakszom, milyen szempillaspirált használok, és hogyan lesznek tiszták a ruhák? Megnyugtató választ nem igazán találtam. De azt hiszem, ez csak egy út kezdete a tudatossá váláshoz. Mindenesetre jön a kézművesek szappanok és az adalékanyagmentes ételek csodálatos világa.


A gyógyszerek csapdájából már régóta igyekszem kievickélni. Természetesen hasznosak, de a túlzott, felesleges, és indokolatlan használatukat emberiség elleni bűntettnek vélem. Antibiotikumot már 6-7 éve nem szedtem (régebben minden évben minimum egyszer). Nem szedek be fájdalom csillapítót, hacsak nem válik elviselhetetlenné a fejfájás - amúgy pedig a havi egy helyrerakó masszás rengeteget segít (hát ha még sokkal rendszeresebben járnék jógázni, mint ahogy ígértem is magamnak!). És egyébként is, hiszek a gyógyteákban, a holisztikus gyógyászatban és abban, hogy sok minden a agyban dől el. Szóval gyógyszerek terén talán nem is állok annyira rosszul.

Étkezés. Húzósabb téma. Mert igen, lemegy az az egy kávé naponta (de csak tejszínnel, tej nélkül), a délutáni nasi, no meg a kenyér (bár egyre többször sütünk itthon, mi magunk - egy fokkal jobb, mint a bolti felfújt). Ehetnék jóval több zöldséget, gyümölcsöt. Szépen el is döntöttem, hogy heti egyszer a nyers ebéd mellett teszem le a voksomat. Vannak már olyan éttermek, kiszállítók akik kizárólag csak nyers zöldség- és gyümölcstálakat készítenek. Egyszer ettem már ilyet (jól meg is lepődtünk kolléganőimmel amikor a "pizzának" titulált csoda egy zöldséges fasírt félét takart - szigorúan nyersen!). És persze, az ember aki húshoz és sült krumplihoz (no meg rengeteg szénhidráthoz van szokva), nehezen bírja ki estig egy kis szezámmagos cukkinival. De igyekszem tartani magam az elképzelésemhez és beprogramozni, hogy ez bizony nekem jó és hosszútávon sokkal többet nyerek, mint vesztek (a kilókat kivéve :-)).

Aztán majd jól utána nézek a mosógolyóknak, kézművesek szappanoknak stb. Ezzel tartozom magamnak, mert megérdemlem ;-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemapapagaj.blog.hu/api/trackback/id/tr555354520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása